Průběžné hodiny ve Chvalovicích

Všechny hodiny jógy v tělocvičně se od 12.10. asi na 14 dní ruší.

Je možné se přidat k On-line vysílání jógy 1x za týden. Záznam je vždy k dispozici až do dalšího živého vysílání k opakovanému shlédnutí.

ÚT v 16:00 h On-Line jóga pro těhotné
ST v 16:00 h On-Line jóga pro všechny

Předběžně od 4.11.2020 pak začíná výhodný 7-blok, na který bude možné si zakoupit permanentku na tomto odkazu. Permanentkou se zavazujete k pravidelné účasti na všech po sobě jdoucích hodinách - proto získáváte tak výraznou slevu. Permanentka je přenosná a její platnost končí posledním setkáním příslušného výhodného bloku. Hodinu je možné si nahradit v pondělí v 19h ve Znojmě, v úterý v 18:30h v Šatově nebo ve středu v 17:30h ve Znojmě. O svátcích a o prázdninách se zpravidla necvičí. Záleží na společné dohodě.

Rozvrh všech hodin jógy:

V tělocvičně budeme pokračovat předběžně od 27.10. v Šatově:
PO 26.10. v 17h kurz Hormonální jógy nebude a v 19 h Lunární jóga nebude
ÚT 27.10. v 17:00 Jóga pro těhotné nebude a v 18:30 h Lunární jóga v Šatově BUDE 
ST 28.10.  SVÁTEK

Od 2.11.:

PONDĚLÍ: 17:00 Hormonální jóga a v 19 h Lunární jóga na Jezuitském nám. 1 - přihlášení
ÚTERÝ:
17:00 Jóga pro těhotné a v 18:30 h Lunární jóga v Šatově
STŘEDA:
17:30 Lunární jóga na Jezuitském nám. 1 - přihlášení, v 19:15 jóga ve Chvalovicích

Aktuální rozvrh včetně všech změn naleznete zde.

 

Průběžný Kurz Hormonální jógy běží od 14. září 2020 a již je pouze pro pokročilé. Nyní je možné se přihlásit na víkendový 20.-21.11.2020.

Pokud by se tělocvičny uzavřely, jóga by běžela On-Line. Hodiny by probíhaly v uzavřené skupině na Facebooku nebo na YouTube a velmi podobně, jak je všichni znáte. Na měsíční členství On-Line jógy bude možné uplatnit zakoupenou permanentku.

V případě zájmu o vystavení účtenky / faktury pro zdravotní pojišťovnu nebo pro zaměstnavatele je nyní možné zaplatit přes platební bránu nebo převodem z účtu a fakturu si hned po platbě vytisknout.

Kde se cvičí ve Chvalovicích:

Aktuální informace o všech průběžných hodinách a ev. změny naleznete zde:

Víkendové semináře

Hormonální jóga pro ženy, pro muže i pro páry

Opakovací Hormonální jóga pro ženy i pro muže

21.5. 2024 17:45 - 28.5. 2024Znojmo, Jezuitské nám. 1
Svižně zopakujeme celou sestavu HJ, tím okysličíme celé tělo, nastartujeme hojení a omlazování. Mizí bolesti, nespavost či deprese, zlepší se hormony, štítná žláza, postava, paměť, migrény apod.

Lunární jóga pro radost - průběžné hodiny_kopie

21.5. 2024 19:00 - 4.6. 2024Jezuitské nám. 1, Znojmo
Hygiena páteře po náročném dni. Opečujeme tělo a díky tomu zlepšíme regeneraci a hojení během spánku. Vyladíme hormony a cyklus na optimum.

Jóga mezi obrazy. Ranní jógové espresso

22.5. 2024 07:30 - 12.6. 2024GaP - Galerie a prostor, Kollárova 27 Znojmo + ONLINE
Osvěžte své tělo i mysl každou středu ranním jógovým espressem (45 minut). Ranní jóga je životabudič podobně jako ranní káva, nebo čaj. Probuzení a energie do nového dne. 
Trápí vás předčasná menopauza? Nebo se blížíte věkem období přechodu a ráda byste prošla bez potíží? Nebo už vás trápí návaly horka, nespavost, zpomalené myšlení apod.? Pak je tento kurz pro vás.
Hormonální jóga pro ženy, pro muže i pro páry

Hormonální jóga pro ženy - 5týdenní kurz - tělocvična i ONLINE

10.9. 2024 17:30 - 8.10. 2024Znojmo, Jezuitské nám. 1 + ONLINE + záznam
HJ Metoda M. Mangové přirozeně odstraňuje potíže způsobené hormonální nerovnováhou jako je: PMS, nepravidelnosti menstruace, symptomy přechodu, návaly horka, nespavost, deprese, snížení paměti, migrény apod. Zároveň zlepší imunitu a nabije životní energií.
Trápí Vás neplodnost, předčasná menopauza, zamlklé těhotenství, snížená funkce štítné žlázy, návaly horka, nespavost, PCOS, přibírání v pase apod.? - Poradím

Další termíny ještě plánujeme.

K aktuálním termínům brzy přibudou letáčky s informacemi, prosím o strpení.

Děkuji.

Na víkendovém semináři vás naučím celou sestavu cviků = vše, co potřebujete. Naučíte se správně cvičení provádět a porozumíte celé cvičební technice HJ.

Bude zde i mnoho teoretických informací, jak si drobnými změnami v běžném životě výrazně zlepšit hormonální hladiny.