Jak vydržet cvičit každý den

Pokud jste byli na některém z mých seminářů nebo si stáhli můj e-book zdarma, tak víte, že vždy doporučuji podniknout 3-měsíční experiment a vydržet cvičit každý den. Za 3 měsíce každodenního cvičení cviků jak Lunární jógy tak Hormonální jógy byste totiž měli na sobě pozorovat již vícero různých blahodárných účinků a dobré výsledky i různých vyšetření.

Tip 1: Proveďte 3-měsíční experiment

Tyto výsledky by bylo dobré si nejlépe zapsat. V Hormonální józe k tomu dávám speciální dotazník, v kterém můžete sledovat více symptomů a svůj pokrok.

Tip 2: Zapište si výsledky experimentu do dotazníku

Zároveň už si během 3 měsíců vytváříme návyk a další pokračování by mělo být mnohem snadnější, automatické.

Tip 3: Nalezněte svoji motivaci. Který z výsledků Vás nejvíc baví?

Přiznám se, že je pro mě i přesto těžké si každý den ráno zacvičit, opravdu každý den. Musím se docela přemlouvat.

Vždy si po dokončení cvičení znovu a znovu říkám, proč se mi vlastně dnes cvičit nechtělo. Ihned po cvičení je mi totiž opravdu skvěle, cítím se úžasně, nabitá energií a rozzářená.

Tip 4: Pokud experiment ztroskotal a své výsledky ještě nemáte, zkuste se inspirovat např. u mých výsledků. Třeba by se vám něco z toho hodilo?

V čem mi cvičení pomáhá:

  • Mizí mi bolesti zad
  • Po cvičení se cítím skvěle
  • Jsem nabitá energií a vydrží mi to až do večera
  • Mám lepší pleť, hojí se akné, jsou hustější vlasy a méně mi padají
  • Cvičení mi tvaruje postavu
  • Mám pravidelnou, bezbolestnou a normálně silnou menstruaci
  • Zlepšuje mi imunitu, nemívám chřipku ani angínu
  • Psychicky jsem mnohem stabilnější, mé děti říkají „vyzenovaná“
  • I velmi vyhrocené situace zvládám s nadhledem a v klidu
  • zmizela alergie – senná rýma
  • zmizely následky užívání hormonální antikoncepce
  • zlepšil se mi spánek

Nebo se inspirujte výsledky účastnic a účastníků

  • Podařilo se otěhotnět
  • Zmizela artróza a bolesti kloubů a zad
  • Zmizely cysty na vaječnících
  • Hned další menstruace byla bezbolestná
  • Už nejsou návaly
  • Po půl roce cvičení bylo možné vysadit léky na sníženou funkci štítné žlázy
  • Zlepšil se spánek a nálady
  • Vytvarovala se postava
  • Bez diety zhubla 12 kg
  • zmizela chronická zácpa
  • apod.

Tip 5: Vytvořte si svůj ranní rituál s cvičením

Tady je příklad mého ranního rituálu:

  • Po ranní hygieně jdu do ložnice, kde mám vytvořené krásné místo na cvičení
  • Nachystám si snídani zpravidla bezlepkovou kaši a černý čaj
  • V ložnici si cvičím ideálně před otevřeným oknem a na sluníčku, mnohem lépe mě to nabijí energií
  • Po cvičení si za odměnu labužnicky vychutnávám nachystanou snídani
  • Raduji se z výsledků cvičení a snažím se zapamatovat si ten skvělý pocit, který jsem si cvičením vytvořila

Co funguje vám?

Čas od času si vezmu do ruky můj vstupní dotazník,

Před prvním seminářem Hormonální jógy, což bylo před více než 13 lety, jsem vyplňovala od Diny Rodriguez dotazník k mému zdravotním stavu.

Čas od času se na něj podívám a opravdu bych se nerada cítila tak, jak jsem se cítila tenkrát.

To mi dává další porci energie a motivaci pokračovat v každodenním cvičení. Vidím, že pravidelné cvičení je výbornou prevencí do budoucna.

Podle výsledků účastnic a účastníků vidím, že kdo pravidelně cvičí, je velmi pravděpodobné, že se vyhne různým civilizačním nemocem. Například snížené funkci štítné žlázy, diabetes, alergiím apod.

Pokud jste si vyplnili svůj dotazník a vidíte skvělé výsledky, pošlete mi ho na mail: hormonjoga@email.cz! Budu se radovat s vámi!

Tip 6: Toužebně očekávaný výsledek se zatím nedostavil a hrozí, že už to vzdáte? Doporučuji individuální poradenství

Je potřeba najít pravou příčinu potíží a odstranit ji.

Pokud ještě nemáte – stáhněte si e-book zdarma: Nejčastější chyba, proč Vám Hormonální jóga nefunguje aneb ať cvičení přináší ty nejlepší výsledky

V e-booku upozorňuji jen na několik málo chyb. Ve skutečnosti jich může být klidně i více než 20. A dají se poměrně snadno eliminovat. Jen je potřeba se o nich dozvědět. A jedna málá kapka ke kapce a celkový výsledek může být obrovský.

Tip 7: Nechte se testovat různými diagnostickými biorezonančními přístroji.

Máme už mnohokrát ověřeno, že účinnost cvičení jsou schopny zachytit i měřící přístroje. Měla jsem už vícekrát na semináři tuto možnost, kde si mohli všichni zájemci ověřit, co jim cvičení zlepšilo.

To nám dodá jednak opět další motivaci ke každodennímu cvičení. Může ale ukázat nerovnováhu, na které je dobré zapracovat a tím si krok za krůčkem zlepšovat své zdraví.

Poslední měření v Praze mi potvrdilo až neuvěřitelnou účinnost cvičení na energetický systém těla a tím následně i na celkový pocit zdraví.

Když jsem si mé cviky cvičila poctivě každý den, vyladila jsem se fyzicky i psychicky do pohody a přístroj ukázal, že jsou všechny čakry na 98 % ze 100 %.

Obrázek člověka, který je na tom docele dobře.

To mi opět potvrdilo, že cvičit jógu je pro mě i pro účastníky velmi blahodárné a že to celé má smysl a výsledky.

Máte zájem o testování? Napište mi na mail: hormonjoga@email.cz, předmět: Testování přístrojem

Až bude znám další termín, pošlu vám zprávu.

Martina Mangová
Pohyb mě vždy bavil a v mém životě jsem měla možnost odhalovat jeho léčivé aspekty. Díky tomu mám doktorát za sportu a jsem zakladatelkou Lunární jógy a Hormonální jógy v ČR. Pohybem jsem se naučila udržovat záda bez bolestí, získávat chybějící energii, udržovat se po fyzické i psychické stránce v pohodě. Specializuji se na problematiku neplodnosti a na hormonální systém. Nyní své vědomosti předávám na mých kurzech Lunární a Hormonální jógy. Bližší informace naleznete zde >>
Komentáře